درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

در جوامع امروزی یکی از مهمترین مشکلاتی که زنان و مردان دارند مشکل ریزش مو و شوره سر می باشد. از جمله عوامل تأثیرگذار بر ریزش مو مشکلات داخلی بدن مثل کمبود ویتامین های A، B ،C، D و یا رسیدگی‌های نادرست به پوست و مو است. مثل استفاده از شامپوهای نامناسب، اشتباهات افراد در شستشوی مو استفاده بیش از حد سشوار و اتو مو میتواند از عوامل اصلی باشند، عوامل محیطی مثل آلاینده های موجود در هوا نور خورشید و غیره نیز بر ریزش مو و خرابی پوست اثر می‌گذارد. با توجه به سبک جدید زندگی افراد و تغذیه نامناسبی که به آن روی آورده اند از بیماری‌های افراد مثل کبد چرب نیز باعث ریزش مو میشود. بهترین راهکار، رسیدگی مناسب تغذیه و استفاده از شامپوی مناسب برای پوست و مو است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

درمان ریزش با روغن زیتون و فواید آن

امروز میخواهم برای شما عزیزان راجع به خواص و فواید زیادی که در زیتون وجود دارد صحبت کنم و مصرف زیتون چقدر میتواند برای سلامتی و بهبود عملکرد بدنتان به شما کمک کند. زیتون میوه ای است بهشتی که در کتاب مقدس مسلمانان(قرآن) از خواص و فواید آن بسیار یاد شده است این میوه گونه های بسیار زیادی دارد و در کشور ما طرفداران بسیار زیادی به خاطر ارزش غذایی و طعم بسیار خوب آن دارد.

مصرف روزانه زیتون خاصیت بسیار بالا و شگفت انگیزی داره، به طوری که مصرف روزانه اون ویتامین A بدن رو تامین میکنه که برای بهبود عملکرد بینایی شما مفیده، یکی دیگر از فواید زیتون منبع بسیار عالی آنتی اکسیدان است که میتواند پلی فنول و فلانوئید بدن شمارا بسیار تامین کند این میوه پر خاصیت و مفید سرشار از فیبر است و یکی از کارهایی که فیبر میتواند برای بدن ما انجام دهد سلامت شکم و دستگاه گوارش است.

یکی دیگر از فواید زیتون داشتن ویتامین E است که می تواند به کاهش خطر سلول های سرطانی کمک کند و میتواند با انواع سرطان مثل سرطان روده بزرگ مقابله کند و یا آن را کاهش و یا شکست دهد. محققان در مطالعاتی دریافتند که زیتون حاوی ترکیباتی است که میتواند جلوی انتشار آنزیم های خاصی را بگیرد و باعث متوقف کردن التهاب شود. همانطور که میدانید علت بسیاری از بیماری های قلبی التهاب است که خواص زیتون می تواند  از بیماری های قلبی و عروقی تا حد زیادی جلوگیری کند.

ریتون میتونه بر روی تقویت حافظه شما اثری مثبتی بزاره همونطوری که قبلا راجع به پلب فنول صحبت کردیم، پلی فنول ماده شیمیایی طبیعی است که میتونه استرس را در شما به طرز چشمگیری کاهش بده میتونیم با مصرف روزانه زیتون به بهبود حافظه و مغزتون کمک کنید.

ای کسانی که قصد گرفتن رژیم غذایی دارید و میخواهید کاهش وزن رو تجربه کنید بد نیست بدونید که مصرف زیتون باعث کم شدن اشتها میشود چون اسیدهای چرب اشباع موجود در این میوه پر خاصیت و فایده عمل هضم را آهسته و هورمون های بدن را تحریک میکند که پیام سیری و رضایت را به مغز ارسال میکند.

خواص روغن زیتون برای مو

آیا شما از ریزش و نازک بودن مو خود ناراحت هستید و رنج میبرید؟؟؟ روغن زیتون درمانی طبیعی و تضمینی است که تاثیر بسیار زیادی برای مو سر شما دارد که میخواهیم به آن در این پست با شما صحبت کنیم. خاصیت روغن زیتون مدت زیادی است که به انسان ها عیان شده است و در حال حاضر از این ماده طبیعی و غنی از ویتامین به عنوان دارو در اکثر منازل یافت میشود.

استفاده از روغن زیتون برای درمان ریزش مو بسیار ساده و آسان است اما نتایج خیلی درخشان و شگفت انگیزی دارد. مصرف روغن زیتون برای مو ریشه در گذشته دین ما دارد به طوری که پیامبر اسلام حدود 1400 سال پیش از خواص معجزه آسا زیتون صحبت کرده است و مردم را به استفاده از روغن زیتون سفارش کرده است. روغن زیتون به علت داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و همینطور دارا بودن ویتامین های مخصوص مو مانند ویتامینE باعث محافظت مو در برابر آلودگی و نور خورشید و همینطور درخشندگی و نرمی مو میشود که استفاده اصولی از این روغن باعث تقویت و استحکام فولیکول های مو میشود که خود از ریزش جلوگیری کرده و یا ریزش مو را کاهش میدهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی