درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

در جوامع امروزی یکی از مهمترین مشکلاتی که زنان و مردان دارند مشکل ریزش مو و شوره سر می باشد. از جمله عوامل تأثیرگذار بر ریزش مو مشکلات داخلی بدن مثل کمبود ویتامین های A، B ،C، D و یا رسیدگی‌های نادرست به پوست و مو است. مثل استفاده از شامپوهای نامناسب، اشتباهات افراد در شستشوی مو استفاده بیش از حد سشوار و اتو مو میتواند از عوامل اصلی باشند، عوامل محیطی مثل آلاینده های موجود در هوا نور خورشید و غیره نیز بر ریزش مو و خرابی پوست اثر می‌گذارد. با توجه به سبک جدید زندگی افراد و تغذیه نامناسبی که به آن روی آورده اند از بیماری‌های افراد مثل کبد چرب نیز باعث ریزش مو میشود. بهترین راهکار، رسیدگی مناسب تغذیه و استفاده از شامپوی مناسب برای پوست و مو است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

درمان ریزش و خواص آب پیاز

امروزه در دنیا یکی از مشکلاتی که انسان ها مخصوصا آقایان با آن در گیر هستند ریزش مو است. تحول در بعضی از رفتارها و رژیم غذایی یکی از علت های ریزش مو میبباشد خواص آب پیاز باعث تغذیه ی هرچه بهتر فولیکول های مو و برگرداندن مواد مغذی که از بین رفته برای پوست سر شما بسیار خوب است. ماده ای در آب پیاز وجود دارد به نام سولفور که باعث می شود جلوی شکستگی و نازکی مو را بگیرد پیاز دارای خاصیت ضد باکتریایی است که استفاده از پیاز از عفونت های پوستی جلوگیری میکند و مانع ریزش مو شما می شود.

اگر مرتبا از آب پیاز استفاده بکنید باعث می شود طی مدتی مو شما بسیار زیاد و پرپشت شود چون با مصرف پیاز گردش خون در پوست سر شما زیاد شده و باعث تقویت رشد مو شما میشود. شاید پیش خودتون بگید که بابا چه کاریه ما آب پیاز رو کف سرمون بریزیم و ماساژ بدیم ولی نمیدونید که همین کار معجزه میکنه!!! بسیاری از افراد با بعضی از شما عزیزان هم نظر بوده اند ولی پس از مدتی مصرف تاثیر فوق العاده ی پیاز را دیده اند و در مورد قدرت اثر گذاری اش قسم میخورند آیا باز هم باور نمیکنید؟؟؟

در پیاز مقدار فراوانی گوگرد وجود دارد بله گوگرد تعجب کردید؟ گوگرد باعث افزایش گردش خون در سر شما میشود و باعث تولید کلاژن که برای رشد مو جدید لازم است کمک میکند. مو سر شما در فولیکول ها شروع به رویش میکند و موقعی که خون کلاژن زیادی به این فولیکول های مو شما برساند رشد مجدد مو آغار می شود. یکی از علت های ریزش مو آلوده شدن پوست سر توسط باکتری ها است، وقتی پوست و مو سر شما توسط باکتری ها آلوده می شود ریزش مو به سرعت آغاز میشود که بسیاری از مردم سریعا به دارو و محلول های شیمیایی رو می آورند.

ولی باید اینجا خدمتتون عرض کنم که راه طبیعی و مطمئن تری هم هست!!! قبلا عرض کردم که گوگرد باعث گردش خون در پوست سر میشود و از قضا دارای خاصیت ضد باکتریایی هم هست که باعث از بین رفتن باکتری ها و قارچ های پوست سر میشود. اگر به سرعت جلو رشد این باکتری و قارچ را نگیرید این قارچ ها و باکتری ها رشد کرده و به سرعت مو شما شروع به ریزش میکند.

چگونه آب پیاز را بگیریم

شما میتوانید از آب پیاز به عنوان یک تونیک مو استفاده کنید. برای این کار چند پیاز که متناسب با حجم مو شما است را انتخاب کنید و در هم زن یا آب میوه گیری بریزید پیاز ها وقتی خوب له شدند تفاله را از آب جدا کرده و آب پیاز را به وسیله یک پنبه یا پد آغشته کنید و کف سر بمالید و با دست کف سر خود را ماساژ دهید بعد از مدت 20 الی 1 ساعت مو خود را با شامپو شستشو دهید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی