درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

در جوامع امروزی یکی از مهمترین مشکلاتی که زنان و مردان دارند مشکل ریزش مو و شوره سر می باشد. از جمله عوامل تأثیرگذار بر ریزش مو مشکلات داخلی بدن مثل کمبود ویتامین های A، B ،C، D و یا رسیدگی‌های نادرست به پوست و مو است. مثل استفاده از شامپوهای نامناسب، اشتباهات افراد در شستشوی مو استفاده بیش از حد سشوار و اتو مو میتواند از عوامل اصلی باشند، عوامل محیطی مثل آلاینده های موجود در هوا نور خورشید و غیره نیز بر ریزش مو و خرابی پوست اثر می‌گذارد. با توجه به سبک جدید زندگی افراد و تغذیه نامناسبی که به آن روی آورده اند از بیماری‌های افراد مثل کبد چرب نیز باعث ریزش مو میشود. بهترین راهکار، رسیدگی مناسب تغذیه و استفاده از شامپوی مناسب برای پوست و مو است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

درمان ریزش با عسل و فواید آن برای ما

عسل شاه ماده مواد غذایی است که باید این ماده پر فایده و خاصیت را در آشپزخانه خود نگاه داریم که بتوانیم از فواید بسیار زیاد آن استفاده بکنیم. عسل می تواند کمک حال شما برای درمان بیماریهایی مثل سرفه و زخم هایی که به علت رسیدگی نکردن باعث عفونت می شوند باشد و همچنین به بهبود سلامت پوست،تقویت قوای جسمانی و کمک به کاهش آلرژی بکند. یکی دیگر از خواص عسل ثابت نگه داشتن قند خون است و میتواند به ترشح سروتونین کمک زیادی بکند که به تجدید قوای بدن انسان در زمان استراحت کمک زیادی می کند. 

این عسل انقدر خاصیت داره که نگو اگر خسته نمیشید ادامش بگم براتون پس آماده باشید و با حوصله من دنبال کنید. وقتی شما عسل مصرف میکنید بدن ما ماده ای به نام گلیکوژن ذخیره میکنه. آیا میدونید گلیکوژن چه وظیفه ای دارد؟ وقتی بدن انسان گلیکوژن حاصل مصرف عسل رو ذخیره میکنه گلیکوژن میاد و هورمون های استرس مانند کورتیزول و آدرنالین رو مسدود میکنه. اگر به دنبال کاهش وزن و اصلاح مصرف وعده غذایی خود هستید بهتون پیشنهاد میکنم که حتما حتما عسل رو به وعده غذایی خودتون اضافه بکنید.

اگر میخواهید خدای نکرده به بیماری های قلبی و عروقی مبتلا نشید پیشنهاد میکنم ترکیب زرد چوبه و با عسل رو امتحان کنید که باعث کاهش بیماری های قلبی و عروقی و همچنین باعث کاهش التهاب مفاصل در شما عزیزان و سروران گرامی میشود. عسل میتواند در محصولات آرایشی و زیبایی شما قرار بگیرد. عسل به خصوص عسل خام دارای منبع غنی از آنتی اکسیدان است که می تواند باعث جلوگیری از پیری پوست و کاهش چین و چروک پوست شما بشود. عسل یک پاک کننده عالی برای منافذ پوست صورت و بدن شما است و در باز شدن آن ها موثر است.

پس از استفاده درخشش بینظیر در پوست خودرا تجربه خواهید کرد.شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که زمستان و پاییز که هوا سرده،دچار خشکی پوست بشید ولی اصلا جای نگرانی نداره چون میتوانید با مصرف عسل جلوی این اتفاق رو تا حد زیادی بگیرید، شاید بپرسید چجوری؟؟؟ شما برای درمان خشکی پوست کاری که باید بکنید اینه که یک قاشق غذاخوری عسل رو با یم قاشق چای خوری روغن زیتون به همراه مقداری آبلیمو مخلوط کرده و در قسمت هایی که پوستتون خشک هست بمالید و بگذارید به مدت 25 دقیقه در همان حالت بمونه.

عسل رو شما می توانید برای درخشندگی و براق کردن مو سرتان استفاده بکنید، کافیه موقعی که حمام میروید بعد تز استفاده از شامپو، یک قاشق غذاخوری عسل رو با آب ولرم مخلوط کنید و بگذارید چند دقیقه روی مو و پوست سر شما بمونه و سپس به خوبی مو سر خود را شستشو دهید.

سبوس و خواص بینظیر آن

سبوس برنج لایه های سخت خارجی غلات است. سبوس میتواند در متوقف کردن ریزش مو و پاکسازی کبدموثر باشد.سبوس سرشار از فیبر است که باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش میشود، کسانی که یبوست دارند می توانند از سبوس برنج استفاده بکنند. سبوس برنج دارای ویتامین B5 و B6 است که این 2 ویتامین تاثیر بسیار زیادی در عملکرد مغز و کنترل عصاب دارند. سبوس منبع خوبی برای تامین آهن و منیزیم بدن است و باعث جلوگیری از سفید شدن مو، رشد مو، کاهش کلسترول خون، خاصیت آنتی اکسیدانی، تقویت عصب، کمک به توازن قند خون، پیشگیری از چین و چروک صورت، مفید در بهبود آلرژی و التهاب دارای ویتامین E که باعث آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت پوست صورت میشود.    

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی