درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

درمان ریزش

تضمینی ترین روش درمان برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو و همچنین خارش سر و مشکلات رایج پوست و تلاش برای رساندن آن به شادابی مورد نظر با استفاده از شامپوهای مناسب و تخصصی امکان پذیر است.

در جوامع امروزی یکی از مهمترین مشکلاتی که زنان و مردان دارند مشکل ریزش مو و شوره سر می باشد. از جمله عوامل تأثیرگذار بر ریزش مو مشکلات داخلی بدن مثل کمبود ویتامین های A، B ،C، D و یا رسیدگی‌های نادرست به پوست و مو است. مثل استفاده از شامپوهای نامناسب، اشتباهات افراد در شستشوی مو استفاده بیش از حد سشوار و اتو مو میتواند از عوامل اصلی باشند، عوامل محیطی مثل آلاینده های موجود در هوا نور خورشید و غیره نیز بر ریزش مو و خرابی پوست اثر می‌گذارد. با توجه به سبک جدید زندگی افراد و تغذیه نامناسبی که به آن روی آورده اند از بیماری‌های افراد مثل کبد چرب نیز باعث ریزش مو میشود. بهترین راهکار، رسیدگی مناسب تغذیه و استفاده از شامپوی مناسب برای پوست و مو است.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 

درمان ریزش و طریقه استفاده صحیح از سشوار

حتما میدانید که سشوار کشیدن یکی از راه هایی است که میتوانید مو خودتان را به حالت دلخواهی که دوست دارید در آورید. ولی باید در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از سشوار می تواند در بلند مدت به مو شما آسیب جدی وارد کند و اگر دوست دارید که موهایتان کمترین آسیب را در حین سشوار کردن ببیند من اینجا هستم تا یه شما کمک کنم و بگویم که چگونه می توانیدسالم و بی خطر سشوار بکشید!!!! آیا آماده هستید من را همراهی کنید؟؟ پس بزن بریم..

بسیار خب قبل از اینکه بخواهم راه های سشوار کشیدن مناسب رو بهتون یاد بدم بد نیست بدونید که بعضی چیزهایی که فکر میکنید برای مو مضر نیستند و هیچ ضرری ندارند باید خدمتتون عرض کنم که سخت در اشتباهید و باید بگم که سشوار کشیدن با باد سرد هم میتونه به مو شما آسیب بزنه!!! وقتی شما با باد سرد میخواهید مو خودتون رو خشک کنید این باعث ایجاد الکتریسیته در مو شما میشود و یکی از علت های خشکی مو شما عزیزان همین امر می باشد.

در خشک کردن مو سر شدت باد سشوار چه سرد و چه گرم فرقی نمیکند، این کار باعث می شود مو شما بسیار خشک و آسیب پذیر و شکننده شود، و اگر شما بخواهید مانند قبل به سشوار کشیدن خود ادامه دهید، مو شما بسیار آسیب میبیند و رطوبت خود را از دست داده و تار مو شما حالت دوشاخه پیدا میکند که به آن موخوره میگویند که برای درمان آن باید مو سر کوتاه شود و ریشه مو با استفاده از آبرسان ها ترمیم شود.

 

 

چگونه مو خود را سشوار بکشیم که آسیب نبیند

بالاخره رسیدیم به اصل ماجرا جایی که بهتون میگم که چیکار کنید موقع سشوار کشیدن مو شما کمترین آسیب را ببیند، و شما با خیال راحت با سشوار مو خودتون رو خشک کنید.

اول از همه قبل از سشوار کشیدن مو خودتون را با حوله کامل خشک کنید.

با همون حوله ریشه مو رو خشک کنید و چند دقیقه بگذارید که مو بین حوله پیچیده باشد تا کامل رطوبت موی شما ازبین برود.

به هیچ وجه روی مو خودتون که نمناک و نمدار است سشوار نگیرید.

آیا دقت کرده اید بعضی از آرایشگرها برای اینکه به مو شما خیلی حالت بدهند سشوار را تا جایی که جا داره به موی شما نزدیک میکنند این کار بسیار اشتباه برای خشک کردن مو است و حتما باید سشوار را بیست سانت از مو خودتون فاصله بدهید.

پس اگر میخواهید مو شما در حین سشوار کمترین آسیب را ببیند به این نکات ساده توجه فرمایید.

نظرات (۱)

  • لوازم ارایشی لوازم ارایشی
  • سلام

    لطفا اموزش براشینگ  هم بدین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی